tisdag 19 maj 2009

grått, vått...

Allt är bara blä idag, kan bero på vädret och det kan bero på att jag är trött som en gammal gnu. Jag kom isäng sen, den var ju tvungen att bli ihopskruvad först och sen sover ajg ju alltid dåligt. Måste stressa av säger Teskedsgumman. Jag förstår vad hon säger, men det är så svårt.

Macs nya lya är en enda röra just nu, men jag tror att det kommer att bli superbra när det blir klart. Jag tycker den är så fin. Det sköna är att atmosfären är bra, inga spöken och det är så lugnt i området. Sånt spelar roll för mig.

I morgon har jag halvdag och på det följer 4 hela dagars helg!!!! Underbart.
Mammi och pappi kommer i morgon och vi ska mysa och gotta oss. Ibland är det bara sååå långt hem. Men ibland kommer hem till dig och det är ju så bra.

Nu ska jag försöka få lite fason på all min tvätt.

hola!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar