måndag 15 juni 2009

long time no see...

Jepp, bloggen har inte varit min prio ett helt enkelt... det har varit för mycket och jag har bara behövt me-time. Kanske fortfarande behöver det men nu kokar jag över så nu måste jag få pysa lite här. Var är min hammare?? Hur har nån tänkt sig att jag ska sätta ihop mitt fina badrumsskåp utan min hammare... jag tror att dert är den där hustomten som tycker att jag försökat mitt hem länge nog och helt enkelt tagit hammaren för att jag ska fatta att det var länge sen jag använde den.. eller nåt...

Men nu var det ju så att jag och Mac varit på IKEA och jag äntligen fått tummen ur och köpt ett skåp. Men nu kan jag inte få fast baksidan... har försökt att hamra fast den med min skiftnyckel men utan framgång... så nu får jag erkänna mig besegrad och helt fräckt sno en från jobbet i morgon... jag slirtade ju faktiskt till mig en från snäll-vaktisen för ett tag sen. Den får flytta hem till mig istället.

På tal om jobb så händer det lite saker men jag vågar inte jinxa det med att säga för mycket. Men vi kan säga att jag tror så stenhårt på det att jag inte rökt en enda cigg sen i lördags.... den ni!
För övrigt har jobbet idag varit pisstrist. En enda lång rad av samtal där vi sagt precis samma saker en sådär tusen gånger. På allt detta så har näsan börjat rinna och halsen göra ont. Fy bubblan. Men jag hoppas att det blir bättre för det är ju midsommar på fredag. Har beställt sol men man vet aldrig, har ju öst ner hela helgen.

Snart är det semester mina vänner, 6:e juli far vi till Rom, Katla och jag. Det ska bli underbart.

Nu ska jag försöka ta igen en massa sömn eftersom jag har sovmorgon och Mac hämtar mig... riktigt lyxigt alltså.

xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar