onsdag 10 februari 2010

bad feeling....

blä när jag öppnade tidningen i morse så stog det att stoppet i tuben igår berodde på att en man dykt ner på spåret efter sin mobil och blev dödad av tåget. Då fick jag en stor klump i magen eftersom jag var så sur på sl igår. Man kan ju inte rå för när någon dör direkt...

hm... det är mycket nu... det är skoj men jag känner att det tar på mig.. det kliar överallt nu känner jag och jag känner en viss dejavu-känsla. Vill inte ha tillbaka helvetesåret från förra året...

Vet inte vad som händer med Mr Pipe, känns lite skumt... men jag pallar inte tänka... det får bara hända som det vill nu... förhoppningsvis visar det sig... eller??
Han är go, men räcker det för att jag ska sluta tänka på annat?
Well det visar sig väl... snart är det iaf helg och sen är det bara en vecka kvar tills vi firar en väldigt försenad födelsedag med smörgåstårta och vin. KANONERS!

nu sängen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar