lördag 14 november 2009

high like paper...

Visst vore det ibland trevligt att vara som ett litet pappersplan... bara sväva högt i det blå...
Stockholm är kallt, grått och regnigt. Inte alls speciellt trevligt om jag får säga vad jag tycker. Men jag ska ju iofs inte vara ute så mycket. dagen ska spenderas med ett gäng flickor på centralbadet. Det ska bli underbart efter en Hell-week på jobbet.

Jag har nedräkning nu. Dels till julen som ska spenderas på hemmaplan i år och det ska bli skönt. Men även till ett avslut av Tuna-kapitlet i mitt liv, allt är inte dåligt men jag är glad att komma därifrån faktiskt. Det är deppo i vårt lag just nu. Dessutom frågade en av mina kollegor (från ett annat aeb.lag) om jag hade en bulle i ugnen... W.T.F!!!!!! Nä svarade jag, jag är bara fet!
Ilsken blir jag att jag har blivit så fet att folk tror att jag är gravid.... fuck it... träning för hela slanten blir det hädanefter. Suck...

Nu ska jag göra lite frulle så jag inte tynat bort i den 35-gradiga poolen.

// H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar