måndag 16 november 2009

måndagsbarn... fast bra...

åh, jag fick ett bra mail idag, jag fick A på min tenta. Jag som trodde jag skulle få göra om hela skiten och så får jag högsta betyg... kan knappt tro det. Men för att fira så bakar jag nu chokladkakor, eller jag hade ju planerat att göra det men det blev ju roligare såhär. Dessutom så ringde de från föreningen och jag ska få kolla på ett förråd i helgen. Allt börjar sakta ordna upp sig... tjihooooo!

helgen var kanon, lördagen på centralbadet med ett gäng trevliga flickor och lunch på stan. Söndagen var lat och var väl bara en liten sväng på ikea för att hitta lite saker att pimpa upp lägenheten med. Blev fint tycker jag...

hm.. nu måste jag skynda mig och skriva in allt grejs på Ps så att jag kan boka biljetter hem över julen.. vore guld att få vara långledig.

// Hanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar