fredag 7 augusti 2009

minutes, hours and days...

Har det gått och nu har jag gjort min första jobbevecka. Hur var det undrar ni? Sjukt jobbigt svarar jag. Jag är sjukt irriterad på min kollega, vilket inte lovar gott efter bara en vecka. Har fått en ny kollega som har åsikter om det mesta men det är iofs ok, men jag vet inte var jag har henne. I ena minuten tror jag att hon är på ett sätt för att i nästa ögonblick vara på ett helt annat sätt. Men tiden får utvisa hur det går.
Alla har inte kommit tillbaka än så nästa vecka lär det riktigt helvetet bryta ut... det här har bara varit en försmak. Åbo kommer väl att bli kronan på verket. Jag fattar inte riktigt varför jag stör mig så mycket på mumin men det känns som att hon hela tiden försöker vara bättre än mig. Ja, ja. Finns bara en väg och det är bort.

nästa helg är det iallafall Way Out West. Lovely!!!!!!! Det kommer bli kanon... så det är väl det jag får se fram emot när det blir jobbigt.

Nu ska jag sova, kanske blir det lite bad i morgon?!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar