tisdag 23 juni 2009

snurrigt värre...

Det är snurrigt värre... jag verkar inte få nåt nytt jobb så nu kan ajg säga det utan att jinxa.. de har inte ens hört av sig vilket känns lite surt. Men skit i dem!
Midsommar var superskoj även om jag trillade i vattnet med buller och bång och jag blev blåslagen medan min kamera inte tyckte det minsta om att bli blöt. Men det har jag dock åtgärdat idag, tack vara min drulleförsäkring så fick jag en ny och bättre kamera än förut. Så nåt bra har ju hänt idag... annars är jag uttråkad, less och hemskans förskyld.

Det blir heller ingen Rom-resa för mig och Katla då det strulat med biljetterna, hata Ryan Air. Men istället blir det charter till nåt fint ställe där vi kan vila våra nerver på... hihi. Återkommer med mer info sen. Nu ska jag läsa lite innan jag stupar i säng.

hola!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar