fredag 30 januari 2009

Nystart...

Jag har tänkt på det länge och nu har jag gjort det.. jag har skaffat mig en ny blogg eftersom den gamla är bevakad och så... en massa gammalt bagage som jag blir av med nu. Så det kan bara bli bättre nu tycker jag.

Jag har börjat träna igen, eller ja vi ska väl inte ta i men jag tränade igår och det kändes kanon. Hade jag inte vqarit tvungen att gå till doktorn idag så hade jag nog tränat idag med, så bra kändes det. Bara lite träningsvärk har jag och den skyller jag på de nya crosstrainer-maskinerna. Jag älskar ju sånna!

På tal om doktorn, jag blev verkligen plågad idag. Hon stack in nålar under huden för att se om det fanns några djur där, vilket det inte fanns. Så varför jag håller på att klia sönder mig själv vet hon inte. Jag fick två salvor som kostade mig en massa pengar och sen var det tack och hej. Vi får väl se vad som händer tills nästa gång jag ska dit... hoppas jag slipper fler nålar iallafall. Hua!!

Idag var det katastrof på jobbet, de slår varandra och det känns som att jag har misslyckats. Dum tanke kanske men det blir så. Men nu är det helg och jag ska försöka att inte tänka jobb utan MIG... jag vill försöka ha en slapp helg fast ändå göra något vettigt. Vi får se vad det blir. Jag ska ju iallafall tvätta 7-9 i morgon.

Nu ska jag titta på Hjälp! och sen gå och sova.

Hola!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar