lördag 31 januari 2009

morrrrrr

Jag är så arg så jag kokar. Jag satt i godan ro och skulle batala mina räkningar och när jag går in på min internetbank bestämde jag mig för att kolla de senaste transaktionerna på kontot. Döm av min förvåning när jag ser att jag fikat 5 gånger på samma ställe, samma dag... eller det är vad de vill att jag ska tro. De har alltså dragit summan för det jag köpte 4 gånger för mycket... så nu är det krig mellan mig och Café Macchiato, jag vill se blod flyta och huvuden rulla. Fast först kanske jag ska gå och kräva tillbaka mina pengar... vad tycker ni? Well det här kan förklara varför jag hade så himla lite pengar på kontot... fy bubblan säger jag bara....

Annars har dagen varit himla bra och klockan är bara tre än... jag gick upp tidigt i morse för att tvätta och det känns bra eftersom dagen då blir lång, jag hinner allt jag vill.

Så jag har hunnit tvätta och nu har jag även betalat alla 1000 räkningarna. Vet ni hur mycket det kostar att vara mig?? Fattar inte varför... kan nån tala om för mig vad jag gör för fel?

Ikväll kommer min darling Katla och vi ska äta middag, dricka vin och bara prata strunt. Det ska bli himla skönt. Men här är inte tipp topp så jag kanske ska slita mig från datorn och städa lite istället. Spotify gör det hela lite roligare... jag hittade en spellista med "genre-indie". Haha... Mac har nog rätt, jag är och förblir indie.... eller? Jo, kanske en del av mig...

puss

1 kommentar: