måndag 3 januari 2011

heavy in your arms

jag är som besatt av denna låt, den är helt underbart mörk. Sen var det ju den låten som jag hörde först av allt på det nya året... kanske därför oxå. Man måste ju ha ett nytt soundtrack när det är nytt år.

Idag ska jag åka hem och jag vet inte det känns lite motigt. Men jag antar att man måste återvända till vardagen nån gång, eller hur?
Jag har iaf en lång lista med saker to do så det är väl bara bita i det sura äplet och sätta igång. Lite skönt ska det bli oxå. komma igång igen, träffa barnen, träna igen och ja du vet sånt där... och nu har jag kollat upp den där salsan igen, så nu ska här dansas...

Men saker måste lösas oxå, jag önskar att jag kunde ta med mig finLina tillbaka. Men jag har ju danserskan iallafall. Så det ska nog lösa sig.

under tiden är jag bara "heavy in your arms".....

lilla H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar