måndag 10 januari 2011

2011..

this is the year, this is the year when it will happen... som Marit Bergman en gång sjöng. Jag har gjort slut med Marathonmannen och känner att det kanske var ett av mina bästa beslut på länge. Jag orkar inte vara någons dadda, har nog med mig själv. Men jag mår bra, kanske för att det finns en sailor som upptar mina tankar och bombarderar mig med sms och får mig att skratta konstant. Måste nog ta en tur till gbg snart, på ett eller annat sätt måste jag få träffa honom snart för jag blir galen...

Kanske är det iår som det händer och jag faktiskt får det jag vill ha. Vem vet. I morgon kommer det iallafall en liten pälsboll hit, min lilla Coco/Zoey. Måste nog bestämma mig för namnet snart men jag väntar tills hon kommer. Men efter jobbet måste jag åka och köpa grejer till henne så att jag är redo när han kommer över med henne. Ska bli så mysigt!!

Nu ska jag dricka te, smaka på mitt nybakade bröd och messa en sailor.

// H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar