onsdag 5 juni 2013

Det här var den sista gången...

Fattar inte att det var ett år sen jag skrev på bloggen senast men å andra sidan har jag inte haft någon ork heller. Jag har fortfarande ingen ork men ingen som lyssnar så jag måste få ur mig orden på något vis. Jag har en spellista på gång, den heter slutare än slutast... så känns det. 

Det finns någon men som vanligt är jag den som investerar och han den som tar ut. Han åker bort och väljer att hänga med sina kompisar den sista kvällen, han hade inte en tanke på mig... jag finns inte med i hans planer... 

Jag är less och trött, pluggandet går i stå och jag är inte säker på att jag kommer ro i land den här utbildningen. Men jag ska inte ge mig, psykbryt kan jag ju iofs ha när det är över. Semestern i grekland är nog min räddningen denna sommar. Kanske glömmer jag honom, han som ändå inte vill ha mig för mer än några gånger i taget. 

Så nu fick jag ut det ur skallen... kanske kan jag plugga nu???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar