måndag 2 juli 2012

Min Tassimo och Jag...

Jag är så glad att jag gick med i Buzzadors kampanj med Tassimo T55. Nu får jag en god kopp kaffe/te på ett kick och behöver inte kladda med filter, pulver eller blöta påsar. 
Det mysigaste är att kunna erbjuda sina gäster olika sorters kaffe/te/choklad som på ett kafé!


Mina två favoriter är chai Latte och Latte Macchiato less sweet, men alla sorterna är goda. Ännu en positiv sak är att man på nätet kan beställa fler sorter än de som finns i matvarubutiken och att det finns olika sorters te också.


Här följer några bilder:



Ankomstdagen!


 Latte Macchiato till frullen =)


Tove har blivit Buzzad!


Jag fick såå fina Espressokoppar av Vera. Här är favoriten i grönt!

Jag är så glad för min maskin och pratar med alla jag känner. 

// Hanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar