söndag 17 april 2011

lite kärlek åt mitt håll...


Jag vill jag vill att det ska vara sant... att det faktiskt finns någon som tycker om mig på riktigt. Men jag kan inte riktigt få in i min skalle att det kan vara så... att han gör det. Men jag hoppas att han inte ger upp om mig. Jag hoppas att han fortsätter att försöka övertyga mig om att jag är värt något och att han gillar den jag är.
Men i morgon är det jag och Håkan som gäller, jag ska få se Håkan i sitt esse hoppas jag ju såklart. Försöker lyssna in mig på den nya plattan men är tyvärr inte överförtjust. Kanske behöver han mer tid den här gången.

Om bara två dagar är jag påväg... till Äventyret. Och min lilla Sis som inte är liten längre och som har tagit modet till sig och gett sig ut i värld
en. Det där som jag bara kan önska att jag gjorde. Men nu ska vi iallafall ses, även om jag är lessen att inte jag fått något inlägg i bloggen.... =(
Hoppas att denna vecka stannar i minnet för en lång lång tid...


1 kommentar:

  1. MEN du! Jag har tänkt hur länge som helst på det där blogginlägget och det kommer. Men jag vill att det ska vara det bästa, att varje ord ska vara väl uttänkt, tummat på, omflyttat och med precision utlagt på rätt plats. Jag vill att det ska vara det bästa du läst om dig själv och därför ligger det och gror just nu :) Det väntar på några låtar och det väntar på att jag ska kunna skriva färdigt det. Är du tillexempel medveten om att det är så sjukt långt att skriva därför att jag har sååå mycket att säga? Att jag måste få in precis allt under ETT inlägg. Så misströsta ej min kärlek, det kommer. det lovar jag. Samma sak gäller pappas..som också ligger och gror. <3

    SvaraRadera