söndag 4 december 2011

2:a advent

ja två ljus brinner i staken och jag har äntligen fått upp min stjärna i fönstret. Härligt att äntligen få upp grejerna så att jag kanske får lite julkänsla.
jag har som vanligt ångest för julklapparna och jag önskar att jag kunde ge alla precis vad de vill ha. Men så blir det ju aldrig... de får helt enkelt bli glada för det jag köper känner jag.. men svårt att bli kvitt en gammal vana.

jag önskar mig oxå saker...
1. nya köksstolar
2. ett nytt överkast, gärna ett fint från indiska med vackra färger.
3. presentkort på ikea (finns så mycket jag vill ha där)
4. fina saker... ibland vet man bara inte vad..
5. en bra hudvårdserie.
6. en vit jul... inte så troligt just nu...

Nu ska jag gå och ta en kopp te och sen kanske fila lite på det där cv:t.
// Hanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar